Víte, jakou reklamu lidi nesnášejí?

Jako podnikatelé si samozřejmě můžete udělat vlastní průzkum toho, co uživatelé vidí nejraději a naopak. Ale i pro běžné lidi bude zajímavé, jaké mají lidé preference. Rozdíly jsou nejznatelnější mezi muži a ženami. Jaké?
 
Mezi propagaci na produkty či služby oblíbené u mužů patří elektronika, sport a IT. Naopak ženy se nejraději dívají na oblečení, kniha a cestování. A právě cestování patří mezi velmi populární u obou pohlaví. Levné zájezdy například ze Slevomatu a podobných portálů jsou nejen užitečné, ale zároveň nás nijak neobtěžuje dívat se na fotky pláží či přírody.
 marketingový výzkum

Na remarketing zapomeňte

Tato forma propagace je asi nejméně oblíbené u nás všech. Z průzkumů vyplývá, že se s ní setkává až 76 procent uživatelů a 48 procent z nich ji považuje za obtěžující. A není se čemu divit.
 
Remarketing znamená, že jste se podívali na určitý druh zboží a odkaz na to samé se vám neustále zobrazuje, nejčastěji prostřednictvím bannerů na webových stránkách či sociálních sítích. Ironií je, že pokud jste daný výrobek již koupili, tak je vám tato reklama skutečně k ničemu a pouze obtěžuje. Je tedy zapotřebí se zamyslet, zda je její použití vhodné.
 

Kdy nám vadí nejvíc?

Existují nejen určité druhy, ale také určité aktivity, při kterých propagování produktů nesnášíme. Na prvních třech příčkách se umístily činnosti jako:

  • přihlašování či prohlížení internetového bankovnictví,
  • sledování videa na YouTube a
  • sledování pořadů a online televize na internetu.

 
Neotravujte uživatele při činnostech, na které chce mít klid. A stejně tak se soustřeďte na to, co je skutečně zajímá. Sledovat trendy tak vůbec není na škodu. Frčí zrovna zero waste? Zakomponujte to do vlastního marketingu, pokud je to možné.
 digitální marketing

Recenze je skvělá varianta

Většina lidí recenze, porovnávání produktů či služeb a blogy za propagaci nepovažují. Je to ale skvělá a velmi nenásilná možnost, jak na sebe upozornit. Musíte samozřejmě vytvořit užitečný obsah, ale důležité také je kam ho umístíte, kdy a v jaké podobě.